type="text/css" />

Tentan är inlämnad/inskickad! = )

Härligt, nu är det gjort! Imorgon kl 7:30 skulle tentan vara in senast och jag har redan varit in till skolan och lagt den i brevlådan. Så skönt att ha det gjort! Vi måste lämna in en pappers kopia och sen skicka in en version till en sak som heter Urkund. Urkund kollar så att jag inte skrivit av någon annan och sen sparar den en kopia av min tenta så att ingen kan skriva av mej  i framtiden. I början tyckte jag det var jätte läskigt men nu är det inte så farligt. Jag vet ju att det är min tankar och ord som står på pappret. Sen kommer det ju alltid att finnas likheter med någon annan, jag ju inte ensam om att skriva denna tenta med just denna kurs litteratur.

Det har varit två tuffa dagar och kroppen och knoppen känns rätt sliten nu. Ryggen tycker jag har suttit vid datorn på tok för mycket och var lite för spänd känner jag nu.
Nu har jag "bara"  ca 600sidor att läsa tills på tisdag. Jag tycker det går lite för fort nu, skulle vilja ha lite ledigt nu men så kan det vara. På fredag ska jag unna mej lite ledigt iaf, jag och Camilla ska åka och hälsa på Suss och Linn. Det ser jag fram emot! =)

Jag var hos tandläkaren idag, på den årliga kontrollen. Hon vart inte glad.... Jag har inga hål eller tandsten men jag har en spricka i min ena tand. Detta på grund av att jag pressar tänder när jag sover. Jag har ju en bettskena som jag inte använder för att det är så obekvämt men det är ju bara att börja använda den nu om man ska ha några tänder kvar. Jag ska tillbaka om två veckor och se om dom kan lipa till skenan lite eller göra en ny.

Annars är allt bara bra här. Simon tar sin medicin 4ggr per dag och Antons problem fortsätter.
Men livet är hårt, eller hur Camilla?!?! Så det löser sig nog med tiden ändå.


2010-03-03 @ 19:18:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Japp livet är hårt


2010-03-04 @ 11:41:01
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback