type="text/css" />

Mycket plugg...

Katten har nu flyttat till en tjej! Katten kom fram till att hon inte tyckte det var roligt med barn och hon låg mest under vår säng den sista tiden hon var här. Av en händelse så sa jag till L på Simons dagis att vi hade fått en katt vi behövde ett bra hem till och hon ringde direkt och fråga sin dotter som blev jätte glad för katten! :) Så i måndags eftermiddag flyttade katten, lite sorgligt men så får det vara nu.

Det ringde en igår om katten och trodde det var deras katt men den katten var korthårig och försvann i lördags, denna katt som var hos oss var ju långhårig och kom till oss redan i fredags.

Nu ska jag snart resa mej ur soffan och fixa i ordning lite här hemma innan jag sätter mej och pluggar, det är mycket plugg nu och tiden räcker knappt till. Dom dagar jag är hemma och pluggar har jag barnen på fsk/skolan till 15 men jag har börjat fundera på att ändra det till 16 för att jag ska hinna med...men samtidigt vill man ju att barnen ska hinna hem och vara hemma innan vi äter och sen ska dom ju i säng på en gång....Hur ska jag göra?



2010-03-10 @ 08:46:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Ja det är skönt att vara ledig ibland men det va ju inte det som jag hade planerat så det blev en oplanerad ledig dag. Idag (lördag) så ska reflektionen bli klar.


2010-03-13 @ 12:24:31
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback