type="text/css" />

Plugga

Idag ska jag plugga till tentan om en vecka.  Just nu läser jag och ser på tv, eller ser på tv och försöker läsa.


Simon fick ont i sin andra höft i tisdag kväll. Han börja säga "Aj,Oj..." när han skulle plocka undan på sitt rum och tog sig på fel höft. Robert och jag skämta om att ska han fejka bara för att slippa plocka upp så kan han väl åtminstone ta rätt höft.... Det fick vi ångra sen och det dåliga samvetet kom som ett brev på posten. Stackars Simon så ont han hade sen på natten! Han står på alla fyra och sover när det gör ont för då kommer höften i ett läge som inte gör så ont men när han somnar så så rasar kroppen ihop efter ett tag och då gör det skitont rent ut sagt. Sen fick jag bär runt honom hela onsdagen för denna gången kunde han inte gå alls. Så nu har jag ont i ryggen men vad gör man inte för sina barn?!?!
Sen sova han hela natten till torsdagen och jag gick upp 7:55 för att ringa VC men då mötes jag av en springande pojke i hallen! Vissa rörelser gör fortfarande lite ont men han går utan större problem , det är bara när han blir trött som han haltar lite. Så nu får han äta Ipren till på tisdag. Hoppas verkligen att det är över sen. Kommer detta tillbaka en gång till så kommer jag kräver att läkarna kollar hur hans höfter ser ut med UL.


2010-01-08 @ 08:55:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback