type="text/css" />

Nu är det gjort.

Var iväg nu så att pojkarna fick spruta nr 2. Vet att många hoppat över spruta nr2 men jag tycker det känns bästa att de får ta den. Ingen vet hur dåliga dom hade kunnat bli om dom åkt på influensa A. Med tanke på att Simon blir väldigt sjuk av bara vanlig halsfluss så varför chansa? Han hade båda astma och falsk krupp och influensa A sätter sig just på andningen.  Jag har väldigt svårt att tro att svenska samhället skulle gå ut och rekommendera folk att ta ett vaccin som dom trodde var farligt och vi borde fått höra mer om folk som hade blivit dåliga/dött vid detta laget om det nu hade hänt. Sen är jag fullt medveten om att man får feber och blir  lite "sjuk" av vaccinet, jag låg själv i 3dagar med upp emot 40graders feber, men tänk då på hur sjuk man hade blivit av influensan......

Vill bara påpeka att jag inte anser de som inte tagit vaccinet vara
dåliga människor eller liknade. Alla gör som dom vill, eller hur?
Jag valde att vaccinera mej och mina barn för att jag tror att influensa A är värre än vaccinet!


2010-01-31 @ 11:07:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback