type="text/css" />

JAG VILL HA TUR!


Ja, det just vad jag vill. Det är ju ingen hemlighet att vi vill flytta och nu står vi först i kön till en lägenhet på 4rok på 103.5kvm! En stor och fin lägenhet som skulle passa oss bra. Men problemet är att dom rökt inne, dom har en diskmaskin som de betalar 59kr/mån för som inte vi vill ha, och en dusch kabin som vi vill ta bort. Så nu sitter vi här som på nålar och väntar på att hyresvärden ska ringa upp. Hoppas han ringer idag. Han vill ha vårat svar senast på måndag och jag sa att han får vårat svar när vi fått svar på våra frågor.  Så nu väntar vi......vi börjar bli bra på att vänta.
Jag skulle behöva plugga nu men jag är liksom för glad för det! :) Tänk om vi äntligen efter 368dagar i bostadskö får säga "kyss dej i arslet" till Pagoden....tänk om! Om vi säger upp denna lägenhet innan fredag nästa vecka slipper vi dubbla hyror oxå. Är det så att vi äntligen har fått lite tur?!?!

JAG HOPPAS HAN RINGER SNART! :)


Slänger in en bild på Teodore och hoppas på att han är en riktigt turkatt! :)


2010-01-22 @ 11:22:32 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: sandra hedman

jätte fin katt, och lycka till med lägenheten :)


2010-01-22 @ 12:32:16

Postat av: Tessan svara:

Tack Sandra! Det är svärmor och svärfars underbara katt. Kul att du hittat hit!


2010-01-23 @ 09:43:33

Postat av: jessica

åhh vilken fin katt! får jag sno den? :P


2010-01-27 @ 19:38:23
URL: http://jessiisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback