type="text/css" />

Imorgon är det skola!

Ja, imorgon ska jag till skolan igen! Måste ta reda på när vi börjar och i vilken sal vi ska vara i.  Allt segar dock när jag går in på mdh.se. Får höra med Camilla istället.


Idag har det inte blivit mycket gjort. Vi var och handlade imorse, var rätt skönt för vi var nästan själva på Willys då. Sen har vi hunnit städa av lite här hemma och det behövdes verkligen.

Det var en tjej som skulle köpa Brio-vagnen och hon ville att jag skulle hålla vagnen åt henne till imorgon. Hon fick veta redan i annonsen att det var en spricka i gummi på handtaget som går lätt att limma. Nu har hon slutat att höra av sig! Har en annan som bjuder 900kr men jag har skrivit 1300kr och vill inte släppa den för under 1000kr. Hör inte den första av sig innan imorgon bitti ska jag skicka mail till nr2 och säga att hon får den för 1100kr om hon hämtar den samma kväll. Vill bli av med vagnen nu!


2010-01-12 @ 19:09:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback