type="text/css" />

Magsjuka

Usch ja, idag var det min tur att få skiten! Mådde bra när jag lämnade barnen på förskolan/skolan och sen kom jag halvvägs till Torshälla. Helt plötsligt började jag må jätte illa. Bara stanna bilen och göra det som måste göras och sen åka hem igen. Nu mår jag bättre igen även om magen är lite upprörd. Så nu blir jag hemma idag och imorgon, sen på måndag ska jag vara med och öppna på förskolan och på tisdag ska jag vara med och stänga.


Jag har prata med Simons förskola om det som hände igår och jag har kommit fram till att jag mer är stolt över min sons påhittighet istället för att vara arg på förskolan. Hur skulle de se ut om de hade ständig uppsikt över just min son och hur skulle det påverkar honom? Alla föräldrar vill väl att deras barn ska växa upp och bli självständiga vuxna? Det kan de ju inte bli om de står under ständig uppsikt under deras uppväxt, då lär det sig ju bara att lita på andra och inte på sig själva.
Att "lisas" mamma regerar som hon gör är henne problem, Simon har andra kompisar som han gillar att leka med. Jag är glad att personalen upptäckt tidigt att de gått iväg och att de inte kom utanför den stora grinden. Jag menar då fungerar det ju som det ska.

Jag vet att det ser konstigt ut bland kommentarerna. Jag har gett planen på att få det fungerar. Orkar jag ska jag börjar leta bilder på eftermiddagen så att det blir en ny personlig design snart.


2010-02-11 @ 09:49:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback