type="text/css" />

Lägenhetsvisning

Japp, det ska jag göra på eftermiddagen. En gång kl 15:00 och en kl 17:00. Skulle vara en till kl 16:00men dom har inte hört av sig än så dom kommer väl inte då antar jag.
Pagoden har ju visat sig från sin starka sida igen! De har blandat ihop alla telefonnr ,
så nu ringer folk som vill se lägenheten till Roberts jobb när de tror att de ringer hem till oss.
De på Roberts jobb är ju så snälla, eller så tröttna dom på alla som ringer och frågar om lägenheten, att de nu börjat lämna ut Roberts jobbmobilnr..... Så nu ringer det på alla telefoner.
Nu ska jag chocka er! Jag tänker inte städa innan de kommer! Eller rättare sagt jag hinner troligen inte. Jag har iaf bett Robert bädda sängen iaf att det är en knäppis som ska provligga våra säng när de kollar på lägenheten, jo det har faktiskt hänt en gång tidigare. Vet inte om hon trodde sängen ingick...

Pagoden har inte frågat igen efter nya adressen och jag tänker som sagt inte säga något då. Har begärt att få ut protokollet från förra besiktningen av lägenheten så får vi se om det dyker upp. Har begärt ut det en gång tidigare, för ca 1år sen, och det skulle läggas i vår brevlåda den veckan. Än har det inte dykt upp, måste vara brevbäraren som tagit det! ;)

Kl 9:30 kommer P hit. Vi ska samåka till skolan idag. Tanken är att vår studiegrupp ska få klart ett grupparbete idag. Vi har gjort halva och nu ska vi skriva en diskussion och det kommer nog gå bra för vi har varit inne på den redan några gånger och fått stoppas oss från att skriva vissa saker som just har passat under diskussion.

Någon av er som är här och läser som har skrivit hemtentor i PM-form tidigare???
Har ni några tips och idéer om hur man gör på bästa sätt???

Måste ta tag i detta med hur bloggen ska se ut! Vet att en del av er klagat på att texten ibland blir väldigt liten, tyvärr vet jag inte varför det blir så. Ska sätta mej och kolla bilder snart som jag kan ge till J så hon kan fixa lite med en ny bloggdesign. Ingen press J, ta det sen när du har tid! :)



2010-02-05 @ 07:55:40 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: jessica

det är lugnt, de är ingen bråska!


2010-02-05 @ 10:26:29
URL: http://jessiisplace.blogspot.co

Postat av: Monika

jag har köpt en MacBook Pro 15 tum


2010-02-05 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback