type="text/css" />

Helgen som varit!

Vi har haft en lång och skön helg. Ingen annan har åkt på magsjuka heller, tror att dom klara sig eftersom jag mådde bra på morgonen när jag träffade dom och sen var inte dom hemma när jag mådde som värst. Slutade spy vid 11 och dom kom inte hem förrens 17:15 och då var jag rätt pigg igen.


Igår drog vi ut den mesta ur klädkammaren och städade där inne. Blev 3 stora påsar till pingstkyrkan och en påse ska Simons gamla förskoleavdelning få om de vill ha det. Synd bara att det som ska ut i förrådet fortfarande står i vardagsrummet....

Usch, det går inget bra för mej med pluggandet. Jag behöver komma på ett problemområde till min VFUuppgift och det är inte så enkelt sen behöver jag sätt mej och skriva och jag behöver börjat typ igår helst.


2010-02-14 @ 19:43:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback