type="text/css" />

Nyklippt

Idag har båda jag och Robert varit och klippt oss, samtidigt tom. Så ni är vi så fina så.


Anton hade blivit retad i skolan idag, på samlingen. Han stammar ju lite ibland och det var det visst några killar som gjort sig roliga över. Fröken trodde inte Anton förstod vad som händer men pojkarna hade fått be om ursäkt i allafall. Sen på lunch rasten hade de jobbat hårt för att få Anton att skratta , de hade jobbat så hårt att dom själva framstod som lite mesiga...
Jag tror att fröken Solgerd har kollat på läget, hon verkar har varit med ett tag och är lugnt och stabil. Jag ska be henne ha lite extra koll imorgon eftersom jag av erfarenhet vet att min son inte skulle vissa för henne om han blir/blev lessen.


2009-09-03 @ 15:49:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback