type="text/css" />

Trött idag

Jag är så jävla trött numera! Först hel dagar i skolan som för att göra allt ännu jäkligare så är vi ofta i västerås. Igår lämna jag hemmet kl 6:50 och kom hem 17:15.... Tur att barnen inte behövde gå så längre på dagis.


Idag är jag ledig! Jag ska skriva klart min reflektions text på 1800ord och sen läsa en bok om naturkunskap på 140sidor...
Det verkar som om det står still med lägenheter just nu, kommer inte alls ut lika många nu som det gjorde för en månad sen. Men vi ger inte upp, vi letar än!
Ska dra igång en tvättmaskin nu och sen göra lite skolarbete.


2009-10-13 @ 09:38:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback