type="text/css" />

Smyger igång denna blogg igen

Som ni märkt så har jag börjat blogga lite igen. Det kommer inte bli något regelbundet men ibland ska jag nog få två minuter över att blogga på.


Jag tappade rösten i torsdag och kunde inte prata alls... Men idag är det bättre! Låter nästan normalt fast jag har någon konstig bas röst.
Detta med vikten är ett ständigt problem... man äter så jävla dåligt dom dagarna man är skolan. Måste ta tag i detta igen, matlåda för det bli framöver. Har aldrig vägt såhär mycket någon gång tidigare, idag stanna vågen på 71.4kg. det hjälper ju inte att cykla till skolan om man ändå ska äta en massa skit.
Så fort jag är av med förkylningen så ska jag börja med Wii fit igen.


2009-10-10 @ 12:29:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback