type="text/css" />

Nya sängen är här! :)

Det är lite svårt att se men det är en röd ring mitt på huvudgaveln, det är en repa där så vi kommer att få huvudgaveln utbytt.
Sängen är lägre än vad jag hade trott men man vänjer sig nog. Imorrn (om jag inte är sjuk) ska jag och Robert ut och köpa nya sängbord! Ska övertala min man att köpa nya sänglampor oxå.
Jag har tappat rösten helt idag! Jag låter som en lite mus om jag försöker prata, det är kul när vi ska ha muntlig redovisning imorgon... men jag har så snäll studiegrupp att dom sköter redovisningen själv och jag behöver bara stå där och le.


2009-10-08 @ 17:54:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback