type="text/css" />

Konsten att välja mat...

Eftersom det är Simons dag idag så får han välja vad vi ska äta ikväll. Tro det eller ej så ska vi dagen till ära äta mannagrynsgröt! Det var det bästa pojken kunde komma på...

Robert pratar om att vi ska äta något annat sen när pojkarna sover, tror inte han tycker så mycket om gröt.
Simon hävdar bestämt att han fyller 30år idag... vad gör väl en nolla hit eller dit?!?
Nu har jag fått min extra platta till mina bärbara dator så att jag ska kunna ha den i knät utan att brinna upp och datorn ska förhoppningsvis må lite bättre oxå. Det som är lite ovant är att det är ben i bakkant på plattan så nu lutar datorn mot mej så som man kan göra med vissa tangentbord typ.
Imorgon är det tentadag! Vi får sitta mellan 8:10-13:30 om vi vill. Tror inte jag kommer sitta hela tiden men ett tag blir det nog. Bara hoppas att man blir godkänt på första försöket nu.
(jag vet att det inte blir mellanrum mellan styckena när jag skriver. Det ser jätte bra ut tills jag trycker på publicera.)


2009-10-28 @ 17:52:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback