type="text/css" />

``det är kärlek ,det!´´

Nu ikväll har Robert och jag legat hand i hand på sängen och läst varsin skolbok! Så mysigt hade vi det. För att få det ännu mysigare delade vi på en påse godis. Vi blev klara nästan samtidigt oxå. Nu ska jag se på tv en stund innan jag ska lägga mej i sängen och läsa ur min ``läs-bok´´ alltså den boken som inte har något med skolan att göra. Brukar vara skönt att läsa något annat innan man ska sova.


Fick mer info om tentan idag och jag känner nog att jag har ganska bra koll på läget. Det jag måste titta lite mer på är olika begrepp framför allt inom utvecklingspedagogiken t.ex. metakognetiv dialog. Men annars känns det bra. Jag har tid på mej att gå igenom begrepp och man får ha små lappar och/eller anteckningar i böckerna så det löser sig nog. Man skulle ha fått med och fått rätt på 3delar/ämnen av 5 för att få godkänt men nu satsar vi hög och tar alla 5 eller hur Camilla och Suss?!?! Detta fixa vi tjejer!


2009-10-21 @ 20:35:33 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Självklart att vi fixar alla 5 vi är ju bäst ju.


2009-10-21 @ 22:14:31
URL: http://camillasss.blogg.se/

Postat av: Suss

:D


2009-10-31 @ 14:06:58
URL: http://energibollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback