type="text/css" />

Andra natten!

Även andra natten har varit torr! Tog upp pojkarna vid 22 och sen kom dom båda två upp någon gång mellan 6:00-6:30. Simon kissade inte innan han la sig och han kissade inte vid 22 heller så jag trodde det skulle bli blött i hans säng inatt men det blev det inte.


Nu håller jag på och lägger om alla bilder från 2003 och fram tills idag, det kommer ta tid!
Idag är Simons dagis stängt och han är hemma med mej, ska försöka få honom att leka lite sen så jag får plugga lite. Camilla är stressad och hon har två böcker kvar att läsa .... jag har läst två! Men jag ska sätta mej imorgon när jag själv och ta ut det viktigast i alla böckerna.'


2009-10-26 @ 09:12:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Gud va roligt att det går bra på nätterna med grabbarna. By the way så har jag 3 böcker kvar plus en som inte är markerad nått i utan den är bara sammanfattad. Hade du varit på dagens föreläsning så hade du garanterat varit lika nollställd. Ohhh my Good va mycket tugg det var. Den som föreläste jobbade på en Reggio Emilia skola.


2009-10-26 @ 17:04:43
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback