type="text/css" />

18 min

det var så länge jag orka hänga med i träningen på Wii fit. Sista övningen var tuff, man skulle lägga sig ner på golvet och sen snabbt upp igen med bara en hand! Den andra hand skulle man ha upp sträckt mot taket hela tiden.

Jag klara i alla fall 18 min och det får väl anses som bra med tanke på att jag inte kört Wii fit på 46 dagar nu. Plus att det har blivit några kilo till ( +2.1) på dessa 46 dagar oxå. Men nu ska dom bort.
Funderar på att åka och köpa cykel imorrn, min man säger att jag har råd och det skulle vara så kul med en ny cykel som fungerar lite bättre än den gamla rishögen jag åker runt på.


2009-10-13 @ 19:35:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: sara

Jag hade också wii fit förut, riktigt kul när man är igång. Men när jag inte använt det på 1 år tyckte min sambo att det var dags att sälja det :/ hehe. :)


2009-10-17 @ 10:44:22
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback