type="text/css" />

Tredje Ronja-rapporten + bilder från veckan som gått

Klockan 03:20 inatt gav jag upp och lät Ronja sova i våran säng. Annars sprang hon bara runt i lägenheten och hittade ingen bra sovplats. Sen sov vi gott resten av natten.
Min långa morgonpromenad blev inte av, hon ville helt enkelt inte gå längre.
Annars fungerar allt bra, även om hon inte får sova så mycket som hon vill för pojkarna. Sen vill hon helst vara där jag är och det innebär att hon ska med när jag går på toa...
Gott att få ligga i sängen och äta på sitt ben. Igår eftermiddag gick det bra att ligga i krogen men inte i natt.
Såhär ser det ut under mitt databord just nu. Hårt att sova på golvet, jag har faktiskt bäddat på soffan men hon väljer ändå att ligga på golvet.
Här är från förra veckan när Simon hjälpte mej att städa.
Vår hjälte! Simon har fått låna doktorns trollspö på sjukhuset.
Som jag tidigare talat om så fick vi muta Simon för att ta medicinen, först mutan var dammsugaren.
Imorse fick han ge Ronja en godis om han tog medicinen.


2009-11-08 @ 11:16:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback