type="text/css" />

Söndag

Jaha, det blir inget kalas idag. Båda pojkarna har feber. Fast inget mer än feber.....


Jag har fått parkeringsböter idag! :( Jävla skit, 400kr borta! För att jag stod på trottoaren när det inte fanns plats på gatan eftersom våra ``kära´´ grannar inte kan parkera så dom tar upp 2-3platser. Antar att det är knäppa M som ringt, men när hans bil stod på gatan i en månad med punktering då var det helt okej...
Vi står i kö till parkering och när jag kollade sist hade vi plats 5, nu har 3st fått plats vilket skulle innebär att vi har plats 2. Nu flyttade våra grannar som haft två parkeringsplatser... tror ni att vi har fått någon av dom??? Pagoden gör såhär bara för att dom är sura på oss för att vi skickat hyresgästföreningen på dom och hotar att göra det igen...
Nu behöver jag/vi alla tummar som finns i denna världen igen! Vi har kanske en ny lägenhet på gång.... kan säga så mycket som att den ligger på våning 2 i ett gammalt fint hus, i en gammal fin del av staden, granne med en kyrka.... och den är större än vår nuvarande (2kvm större) och billigare!


2009-11-01 @ 12:01:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback