type="text/css" />

På g...

Vi har kanske dröm lägenheten på g! Problemet är att det troligen är en före och hon kommer troligen ta lägenheten. Ska ringa fastighetsbolaget idag och höra hur det ligger till. De hade nämligen lovat att höra av sig om det dök upp en 4:a sen gjorde dom inte det, det var bara tur att Robert åkte dit och kolla läget igår.


Jag skulle kunna ta denna lägenhet utan att se den ,men Robert vill inte. Det är i ett område som vi tidigare bott i och alla fyror ser likadana ut. Skulle det sen vissa sig att typ tapeterna är skitful kan jag tänka mej att betala själv för nya.
Läget i Stenby är följande: Bovärden ska ju flytta rakt över gården bara och när han flytta in förra sommarn fick han ALLT ny renoverat. Vad tror ni händer nu? Jo samma sak! Han har fått nytt kök, nytt kakel i köket , nya taper i alla rum (den är en 4:a) och ny målat.
Vad fan får jag? Inte får jag nya köksluckor trots att dom är trasiga, inte har dom ens varit här och kollat förrådet som vi ringde om den 25/6 då skulle dom ju komma när dom fick tid....men dom kanske har viktigare saker för sig? Jag menar det måste ju vara viktigare att ta hand om företagets anställda än företagets kunder....för det kan ju inte vara så att det är kunderna som betalar hyra så att företaget får in pengar som sen kan gå till de anställdas lön! Så kan det ju bara inte vara!!


2009-11-27 @ 07:31:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback