type="text/css" />

Julkort

Igår kväll drog jag igång och gjorde mitt livs första julkort.

Här är först delen av julkoret. Jag har gjort allt utom att klippa ut ramen och
bakgrundspappret...
Skaparverkstad....
Färdigt! Det var lite svårt att få pärlorna på tråden för den ville bara tvinna upp sig...
Det gick inge bra på tentan :( Jag missade på både språk och pedagogik. Man skulle ha klarat 3 av 5 ämnen vilket jag gjorde men en av dom 3 klara skulle vara språk eller just pedagogik.
Jag ska skriva om tentan nästan fredag och då ska hela tentan skrivas om men dom kommer bara rätta de delar jag missade på och det ska räcka att jag klara en del av dom två. Så det fixar nog till sig till slut...


2009-11-24 @ 08:54:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback