type="text/css" />

Jag fick så fin hjälp

Jag fick hjälp idag att göra min mackor som jag har med till skolan. Simon var snabbt med att anmäla sig som frivillig. Han skulle bre min mackor sen var han snabb att lägga på osten så nu vet jag inte om jag massa smör eller inget smör alls.


Ja, jag tänker vaccinera mej mot svinis och ja, mina barn ska också vaccineras. Jag tänker inte åka och få vaccinet de första dagarna när dom öppnar för då lär det vara panik där. Men sen ska jag gå om det finns vaccin kvar. Jag dör inte om jag inte får vaccin första veckan, tänk så här: Om alla andra vaccinerar sig minskar ju smittbärarna och då minskar risken för att svinis får fäste i samhället. Jag hoppas BVC hör av sig snart och talar om när Simon kan få vaccin.


2009-11-11 @ 08:38:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback