type="text/css" />

Andra Ronja-rapporten

Allt går fortfarande utmärkt.

Camilla sa att det inte var säkert att hon skulle äta när hon var här, det första hon gjorde när vi kom hit var att äta och nu äter hon igen...
Nu har vi just varit ute på vår andra promenad. Camilla säger att hon klara ganska många timmar men jag vet inte...hon gick till dörren varje gång jag var i hallen, tänkte först att hon vänta på Camilla men sen tänkte jag att det var bästa att ta ut henne ifall att hon behövde kissa och vi hann knappt ner för trappan innan det var dags.Frågan är om hon är kissnödig eller tar vara på tillfället när hon ändå är ute.... Så när vi ända var ute tog vi oss en sväng på 20min och jag tyckte att det gick bättre att gå med henne när man var själv.
Robert har lovat att ta en kiss-tur vid 22 om jag tar den imorgon bitti. Tänker ta en lång sväng då, så får jag lite träning innan frukost så som dom säger är så bra...


2009-11-07 @ 17:10:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback