type="text/css" />

1 av 4 klara

Nu är en av fyra klara! Simon är numera vaccinerad på svinis.

Dom öppna kl 14 men eftersom vi hör många som fick åka hem utan vaccin igår så tog vi beslutet att vara där i överdrivet bra tid. 12:50 ställe Simon och jag oss i kön, vi kom på plats 18.
Vi fick vaccinet av BVC-Karin som vi hade när vi bodde i Torshälla. Hon blev jätte glad att se Simon och kom mer än väl ihåg oss. Hon frågade även hur det var med Anton.
Antons problem är tillbaka med full kraft, tyvärr!
Inte går det att få någon hjälp heller eftersom hela sjukvården är lamslagen av svinis....


2009-11-18 @ 18:47:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Camilla

Tentorna finns rättade på experitionen så vi kan hämta dom på måndag ahhh jag vill inte veta hur illa det gick. Sandra Lundin fick G iaf jag vill också få G men det lär jag inte fått:( Hoppas att du haft en underbar helg med lugn och ro med släkten. Här är det super trist alla ska gå på New Moon och jag får ingen biljett buhu jag måste kanske kidnappa nån så att man får gå för jag tänker fasiken inte gå själv. Det blev inget sminkparty igår jag fick inte ihop tillräckligt många människor som kunde komma. Så nu blir det 8 dec istället.


2009-11-21 @ 13:39:43
URL: http://camillasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback