type="text/css" />

Tenta och sjukt barn

Jag vet inte hur tentan gick... det hänger nog på håret om det blir godkänt eller ej. Men jag kände att jag pluggat på rätt saker iallafall fast allt inte hade fastnat.


Simon har just kommit hem från dagis med 38.8 i temp! Kul... Han hostar lite annars är det ingen fara med honom. Fast han är trött. Han hade legat på soffan på daigs med jackan och en filt på sig. Mormor hämtar honom på dagis eftersom jag lämnat hennes nr för han var så lessen när jag lämna för det var en vikarie som han inte kände så väl. 
Men va gör man nu? Vet inte hur många gånger han har varit sjuk nu under ett halvår..Ringa VC är väl ingen idé och framför allt inte såhär sent en fredag...finns inga tider. Vitaminer får han redan....
Får se om han vill ha lite mat om en stund.


2009-05-22 @ 11:37:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback