type="text/css" />

Tenta imorgon

Har min första riktiga sals tenta imorgon och jag är nästa inte alls nervös.

Tentan är bara på 1,5hp så det är liten tenta.
Nu har jag samlat ihop hela 19hp! 


Snart är terminen slut och jag längtar redan efter att få slippa presen för en stund, bara vara. Sen kommer presen på jobbet oxå. Funderar på att spara ihop en hel hög pengar och INTE jobba nästa sommar alls. Ha långledigt med familjen istället...

Vi bestämde oss i torsdags för att dra till buskhyttan, sagt och gjort. Nu har vi laddat batterierna igen! Även om jag känner mej så trött och orkeslös just nu. Blir lätt yr i huvudet oxå. Blodtrycket är det inget fel på så jag ska ta och ringa till VC en dag när jag har lite tid över. Kom att tänka på att det är just denna känsla varje gång jag har haft väldigt lågt järnvärde....

Idag har jag bestämt mej för att inte äta godis mitt i veckan, nötter max 2 gånger i veckan och max 1 energidryck per dag. Nu hoppas jag att jag kan hålla detta oxå. Nästa steg är att bli av med all dricka/läsk. Men det är jag inte riktigt redo för än.


2009-05-10 @ 18:53:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback