type="text/css" />

Städa och städa lite till

Oj, va jag städat idag. Har gjort fint i vårat sovrum och tvättat fönstren och hängt upp nya gardiner. Hann även städa vuxen-toan, hallen, köket och varddagsrummet. Så nu har vi det fint här hemma.

Titta så fint det blev:
'
Förstår inte varför kamran inte anpassar sig till fönstret, denna bild är tagen med blixt och lampan i taket tänd...

Imorgon ska ungarna till dagis så då ska det skrivas på EXA3, på onsdag ska den in. Hoppas ha den klar så att jag kan lämna den på tisdag och slippa åka in til skolan innan kl 7:59 på onsdag.

Kl 05:30 imorse åkte Robert och kommer hem på fredag kväll... tomt utan honom! 

Nej, nu ska jag lägga barnen sen ska jag dricka te...och ta det lugnt!


2009-05-27 @ 18:59:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback