type="text/css" />

Sjukstuga igen.

Anton spydde ner sin säng inatt. Sen blev det inge mer av det, han har varit pigg och glad resten av dagen. 


Nu på eftermiddagen har jag mått så konstigt. Ont i hela kroppen, det känns som om kroppen består av kolsyrat vatten. Har även ont i höger öra. Tog febern mest för skojs skull och den vissa 38.3 och eftersom jag är lågtempare (normaltemp 35.5) så förstår jag nu varför kroppen känns så tung. Och Robert som har retat mej hela dan för att jag är bakis....

Tog en temp på Anton nu oxå , han hade 38.6. Så det är förhoppningsvis inte magsjuka vi åkte på utan någon annan form av influensan.


2009-05-01 @ 18:08:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

Ja ni måste verkligen ha otur .. sjuka nu igen .. men det är väl så det ska vara det första 10 åren när man har barn eller .??


2009-05-02 @ 22:15:15
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback