type="text/css" />

Lycka är att köpa skor!

Blir ni lyckliga av att köpa skor? Eller tror ni det är många 5,5åringar som upplever lycka när dom köper skor?

I detta hem finns en kille som var helt överlycklig idag när han för första gången i sitt liv slapp dom tunga och klumpiga ortopediska skorna! Han har fått gå runt i skoaffären själv och valt ut sina första riktiga skor! Trodde han skulle ha svårt att välja men han hitta snabbt ett par han tyckte om. Så istället för att betala 800kr för två par skor gav vi 200kr för ett par. 
Dessa var han helt tvärsäker på att han skulle ha:
Tänk att ungen har stl 30 nu, jag har ingen anning vad som är normalt.  Det är ju alltid Sara som tagit hand om det där med stolekarna på skor åt barnen.
HAR HAN STORA FÖTTER?

Idag har även Simon fått något som jag tror han kommer tycka om och som vi alla vet att hans mamma tycker om. Ja,svärmor jag har gjort det igen! Jag har köpt ny vagn åt Simon. Den vi har börjar känns barnslig och pojken börjar bli förstor så vi slog till på en helt ny.  Men nu är det sista vagnen, vet att jag sa så om den förra oxå men detta är verkligen sista eftersom det inte finns mindre vagn sen. Min man skrattar bara och säger: gör som du vill bara du betalar din del av räkningarna! Han pratar om att köpa nya delar till datan........så nu är vi väll lika då.

Hade tänkt köpa en blå först men den såg så mörk ut i affärn så då skulle jag ha en olivgrön men den var slut så det blev en brun. Färgen heter Chocolate och det passar väl bra! Kom hem och packa ur vagnen ur bilen, lägg i bromsen och väder mej om och då åker vagnen iväg! Vissade sig att bromsen var trasig så jag åkte tillbaka och lämna tillbaka vagnen efter en timme och fick en ny.
Visst borde Simon bli lika glad som sin bror när jag hämtar honom på dagis idag?


2009-05-18 @ 14:47:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback