type="text/css" />

Jag har klippt mej och fotat lite!

 

 Titta inte på det osmikade ansiktet och den konstiga minen, Robert försöker få mej skratta! Imorgon blir det slingor. Gillar inte riktigt att håret fram vid sidan av ansiktet är lite längre...men jag vänjer mej kanske. 190kr kosta det så jag kan ju klippa det nästa månad igen....

Idag har Isse fått vara ute...
  

  Gräset var lite väl högt kanske....

    Jag har fotat lite idag...

  Sumlutron och vinbär får vi i sommar...




2009-05-30 @ 18:45:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: svärmor

Ser bra ut tycker jag! Men ofta tar det ett tag innan man vänjer sig själv. Vilka härliga bilder som du tagit. Hoppas att du får en riktigt bra Mors dag. Kram på dig hjärtat!!!


2009-05-31 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback