type="text/css" />

Isse har varit modell

     


     


  

Nu är jag nästan klar med Exa3 oxå, har typ 4-5rader kvar bara men det har slagt tvärstop just nu.

Imorgon blir det en tidigt morgon, ska med tåget 7:52 och ska lämna barnen innan det... Jag som är så trött och förskyld idag. Har inte ont i halsen utan det bara näsan som rinner så jag tror inte jag åkt på samma som pojkarna för i så fall har bakterierna gått fel och satt sig i näsan istället.... tror inte det va?!?!

Saknar verkligen min man, varför ska han vara borta så länge??? Det går jätte bra med pojkarna, visst tycker vi väldigt olika ibland men det går över rätt snabbt. Inga större kriser än. Idag var de på dagis till kl 15 och imorgon till kl 17 men jag tror nog att jag hämtar tidigare....
Simon ramlar just från en liten stol och klämde lite av sitt finger, men det gick över det med...
Men jag saknar min man iallafall, jag saknar någon att prata med...någon att krama om! Var inte så tomt att gå och lägga sig igår ,det är jag ju van med. Men det var jätte tomt att vakna imorse och se att hans säng fortfarande var tom, det är jag inte van med! 

P.s Bättre blid på fönstrer från igår. Nu har jag fått hjälp av underbara Monika!


2009-05-28 @ 16:51:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Ja nu såg man gardinerna bättre....så bra!!


2009-05-28 @ 18:04:17
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback