type="text/css" />

Han är hemma nu!

Älskling är hemma nu! Så härligt!


Mormor fick hämta Simon på dagis igen! Blir lite trött på dom. Han hade diarré och feber sa dom. Men han har ingen diarré, har inte haft någon på hela dan. Han är lite lös i magen eftersom han går på pencilin igen, men inte ens det har han haft idag. Visst han hade 37.9 men det är ingen fel på honom. Tar dom tempen på barnen bara för att få skicka hem någon? Jag menar hur kommer dom på att ta febern när han busar runt som vanligt??? Sen har dom mage att ta upp med min mamma om att dom tycker att han skulle ha varit hemma längre när han var sjuk, det har väl inte min mamma med att göra?!?! Jag är snart 26år och bestämmer själv över mina barn.
Det blir ett samtal med dom på tisdag....


2009-05-29 @ 19:35:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

hej stå på dig .. dom får inte ta de med din mamma som rör barnen dom måste ta de med dig ...


2009-06-07 @ 11:00:34
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback