type="text/css" />

Glass,kiss, tenta och nästa sommar

Idag gick vi till Fröslunda och köpte glass. Simon kissa innan vi gick hemifrån och sen kissa han en gång i skogen. Härligt att det går så bra för killen att vara utan blöja, tycker vi har kommit långt på bara knappt en vecka! En olycka blev det idag,men han går även in på toa och sätter sig själv och kissar... Han kommer nog snart ha detta under kontroll.


Imorgon är det tenta i skolan igen, får se hur det går denna gången. Läser och läser men det vill inte fastna. Den nära utvecklingszonen och stödstruktur har jag koll på iallafall...och A-, B- och C- miljöerna börjar sitta dom oxå.

Efter tentat ska jag till farbror på polisen! Ska hämta Simons och mitt pass.

nu ska jag kolla på tv, sen ska jag ta lite te och macka och sen efter det blir det lite mer plugg. Tänk att det snart är slut på första terminen! Helt sjuk! Vart tog det här halvåret vägen?!?! Jag som inte trodde jag skulle klara första veckan ens!
Har som sagt tenta imorgon och sen EXA3 som ska in 3/6 och sen har jag ju EXA2 hänger kvar som jag måste göra.Sen är första terminen helt klar!

Funderar på att spara pengar och inte jobba alls nästa sommar eller bara jobba max 4veckor....Längtar efter att få vara ledig med familjen lite mer än en vecka här och en vecka där. Tror även det kommer bli viktigare och viktigare för Anton att få vara ledig och ha sommarlov nu när han börjar skolan. Tror inte pengar kommer vara ett problem...tror inte/hoppas inte att jag ska behöva göra slut på mina sparpengar denna sommar nu när jag ska få lön och barnbidrag.


2009-05-21 @ 19:58:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback