type="text/css" />

En liten söt sak...

Idag kom Igelkotten som var här förra våren tillbaka igen. Den snor den mat den kan hitta under isses bur och springer sen in i granen utanför hos oss.


Simon och jag var ut och titta... tog över 50kort på den. Antar att ni inte vill se alla....



Även om den är supersöt så är jag inte säker på att jag vill ha den kvar. Vet inte om den bär på något som kan vara skadligt för Isse. Vi får se vad vår uppfödare säger....
Annars får h*n hoppa ner i en kartong och flytta till Odlarskogen eftersom han annars verkar komma tillbaka.


2009-05-08 @ 10:45:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

Igelkottar över lever inte flyttar och inte med bil och jag tror inte du tänkte gå ditt dom blir förrvirradeoch dör .. hoppas att ni har det bra annars


2009-05-09 @ 08:51:36
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback