type="text/css" />

Blåa hästar eller bara färgbild ?

Idag var Simons dagis stängt så vi tog oss en promenad till Tuna Park när vi lämnat Anton. Färden gick via Stenby gård och där kolla vi på hästar. Simon envisas med att hästen var blå! Jag anser dock att hästen var mörkbrun. Stod länge och försökt förklara men han gav sig inte. Så vill ni se världens första blåa häst ,gå till Stenby gård.

Simon var jätte duktigt! Kissade innan vi gick hemifrån och sen försökte vi en gång när vi kom fram men då blev det inget. Sen tog vi en sväng till på toa innan vi skulle gå hem och då kissa han, problemet var bara att  snoppen hängde utan för toan....fick byta kläder. Sen kissa han och bajsa på toa när vi kom hem! Dock har han kissat på sig en gång på eftermiddagen.... Men det går framåt!

Nu kollar pojkarna på MammaMuu och sen ska dom i säng. Jag pluggar lite då och då, har mina papper som jag läser igenom lite då och då...hoppas något fastnar iallafall.


2009-05-20 @ 19:08:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback