type="text/css" />

Vilken hemsk natt

Simon gick och la sig som vanligt igår, vid 20 började han pipa lite. Sen var han lessen var 10minut. Vid 22 tog jag in honom i min säng och Robert gick och la sig på soffan.

Tiden gick och pojken ville inte sova, kunde inte sova. Han hade 38.5 i temp innan han la sig och jag tror nog den var högre under natt men jag orkade ta någon temp. Vid 01:30 ramla han ur sängen och slog huvudet i elementet! Sa till honom att nu ligger vi still och sover istället...så vid 02 tror jag vi somna!

Idag har han ingen feber men hostar och snorar. Ingen mer diarré heller , nu hoppas jag verkligen att detta är över snart! 

Nu ropar den där envisa tvättmaskinen igen...Hur gör man för att bli av med den???


2009-03-05 @ 09:32:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback