type="text/css" />

Tredje dagen

Vi tog dom små barnen på utflykt till sporthallen i Torshälla. Först var inte tanken att jag skulle få följa med men när jag fråga och sa att det skulle vara kul så kom det fram en bussbiljett till mej med. Vi gick upp till Östra torget och tog bussen till sporthallen. Behövde inte använda min bussbiljett, busschaffören var på ett stålande humör och lät oss alla åka gratis! (eller så var han bara rädd för att det skulle bli kaos på bussen...) Var kul att få komma med ut och idag tycker jag att det har varit lite bättre, lite mer styrning på barnen.

Dom har ingen riktigt uttalad inriktning mer än att barnen bestämmer. Försöker pressa dom lite på om ett kommunalt dagis får sväva ut hur som helst men får inga svar direkt.

Dom hämtar idéer från denna snubbe :

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jean-Jacques_Rousseau  

Jag skulle ju tro att samhället och utvecklingen har gått framåt sen 1700-talet men vad jag, jag är ju bara en student ;)

Som så många gånger förr stod farbror Polisen och vinka in mej nu när jag åkte hem. Ett litet FAN blev det när jag kasta en blick på hastighetsmätaren...... Man ska inte köra för fort!!!! Men jag hade tur som vanligt, han ville bara se på mitt supersnygga körkort och att jag skulle blåsa lite. Sen säger han att mitt ena framlyse var sönder. Bilen har inte sagt till om det, vilken den brukar göra om något är fel, och visst fan lyser lyset när jag kom hem och kolla. Knäpp polis, han såg visst dåligt....

 


2009-03-12 @ 14:38:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback