type="text/css" />

Svärmor...

Nej, det är inte Antons förra dagis, hade nog vägrat gått dit! Dom har inget som dom kan lära mej...


 Detta dagis ligger där vi bodde innan vi flytta till Säby.... Roberts och min först lägenhet som vi hade tillsammans om man inte räknar med den som låg över pizzerian ,den där knäppa lägenheten där taperterna satt på diagonalen....

Jag är ganska nervös eftersom detta är en svensk/finsk förskola och jag kan inte ett ord finska, eller jo jag kan några ord med dom passar sig inte på ett dagis. Har pratat med min handledare och hon tala iallafall ren svenska så jag hoppas att det kommer gå bra.

Nu börjar vi friska på oss igen! Pojkarna och jag kommer vara hemma imorgon oxå så dom där 48timmarna hinner gå för Anton iallafall, Simon var dålig i magen imorse igen....Men frågan är ju om det är magsjuka eller hans ``vanliga dåliga i magen´´.


2009-03-03 @ 21:26:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Veronica

Okej! Tack för att du meddelade! Vill du vänta med att vara med igen då eller tror du ni blir friska så du vill vara med denna vecka oxå?



Krya på er!

Kram!


2009-03-04 @ 12:34:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback