type="text/css" />

Sjukstuga

Jag fattar inte, varför kan inte vi få vara friska någon gång?!?! JÄVLA SKIT!

Nu har båda pojkarna diarré, roligt.... *NOT*
Min bihåleinflammation bara luras hela tiden, idag slog den till med full kraft igen. Fast nu har jag fått nog och sköterskan på VC skrev ut en ``superduper´´ nässpray som hon kalade det. Får se hur det går, skulle ringa på torsdag eller fredag om det inte gav sig. Kul, jag har ju bara haft det 1,5vecka eller nåt....

Har pratat med min VFU-plats idag, dom har stängt på måndag så nu försöker jag få tag på någon på skolan som kan svara på hur det blir med mina 40timmar som jag ska göra den veckan nu då....

Livet går verkligen som räls....eller kanske inte.....


2009-03-02 @ 15:06:57 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

vart ska du ha din praktikplats??

Kramen


2009-03-03 @ 07:23:23
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback