type="text/css" />

Livet går i 320km/h just nu!

Och jag skulle önska att dygnet innehöll mist 28timmar istället.


Begravningen var i måndags och det var tufft, tuffare än vad jag hade trott att det skulle vara. Men nu är det gjort och vi försöker lägga det bakom oss så gott det går. Jag har ju Monika och Svärmor att prata av mej med så jag klara mej nog ska ni se.

Nu är barnen på dagis och R jobbar så här sitter jag och äter lite frukost, sen är det skrivade av Tenta2 som gäller. Jag har kommit igång iallafall. Jag har nog upplägget ganska klart för mej iallafall. I mitt röriga huvud vet jag hur den kommer se ut. 

V. 16 &17 är det dags för VFU igen. Då ska jag nog försöka hålla i en samling, tror det kan bli svårt eftersom barnen inte är vana med det, sen tror jag min andra uppgift blir en tur i skogen och leta insekter. 

Nehe, nu är frukosten slut vilket innebär att jag ska plugga.


2009-03-18 @ 09:28:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback