type="text/css" />

Livet går framåt

Imorse kunde jag knappt prata, hade ingen röst. Nu låter det nästan som vanligt igen men nu har jag ont i halsen istället.

Har inte tid att vara sjuk. är även lite täpp i näsan nu så jag kör på med nässprayen jag fick utskriven så att jag slipper bihåleinflammation denna gången.

Anton var och träffa sin ``tant´´ idag. Hon tycker det går  framåt med hans problem, vilket jag oxå tycker. Tror nog Robert håller med om att det blivit bättre. Ska öka på hans medicin igen får vi se om det kan bli helt bra. 
Med hennes hjälp kommer vi att lösa detta , jag bara vet det! Hon lovar varje gång att inte släppa oss förens allt är normalt igen. 
Idag fick hon även mej att gråta en skvätt, vi prata om min roll i det hela idag. Det här med att ge beröm och att skälla på honom. Vet att jag ger beröm men kanske inte så mycket som behövs och vi prata även om min räddsla för att det ska bli värre om jag skäller på honom kanske har motsatt effekt. När han inte får skäll är det som att ge ett tyst medgivande....

Tack till er som skänkt en tanke till Isse, han mår bra och är sig själv igen! :) 


2009-03-30 @ 17:18:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback