type="text/css" />

Lite lugnare nu

Har mailat lite mer med min lärare nu och han säger åt mej att ta det lugnt, ta mej igenom praktiken först och ta det andra sen. Troligen kommer han ha någon mer genomgång inför klassen och blir det inte så så fick jag träffa honom och kha en egen genomgång. Sen ska jag försöka få lite info av Petra och Pia.

 

Huvudvärken hänger kvar...börjar bli jävligt less på den nu! Kom köra med Ipren regelbundet under VFU:n nu. Jag bara måste ta mej igenom detta! Jag vill verkligen klara det här! Trodde faktiskt att medicinen skulle ha tagit död på huvudvärken nu , men läkarn sa glatt att huvudvärken kan sitta i flera veckor...

 

Pojkarna hade haft en super dag på dagis! Kl 7 började Simon undra om vi inte kunde åka snart, så mycket längtade han efter dagis...han börjde kl 9 och det tar 3min till dagis så han fick vänta lite.


2009-03-09 @ 20:54:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback