type="text/css" />

Jag skulle kunna säga att...

jag är klar med tentan men riktigt så långt vet jag inte om jag vill sträka mej. 



Visst den ligger där på tork (så är det när man har bläck som aldrig torkar) men den är bara på 7,5 sidor och den ska vara 8-9 sidor. Tror ni han slår ihjäl mej nu? Elin på Simons dagis ska läsa igenom den ikväll och komma med synpunkter, hon kanske kan ge mej förslag på hur jag ska ``ordbajsa´´ på den halva sidan som är kvar.

För första gången på mycket länge var tandläkarn glad att se mej idag! Hon tyckte jag hade gjort ett jätte jobb med mitt tandkött, nu äntligen har det slutat att blöda. Jag har ju för dåligt saliv har dom kommit fram till, därför ska jag skölja munnen med fluor två gånger per dag och det har tydligen gett resultat. Men nu har jag jävligt ont i munnen efter hennes omilda behandling, hon påstår att jag tandsten... 

Det är möjligen inte så att det är någon expert på sköldpaddor här och läser? Isse vill inte vakna och det gör mej lite nervös! Tog ju upp honom igår och han var vaken medans han bada och så men nu vill ha inte äta eller dricka utan ligger bara och sover. Tog fram honom, han har legat bakom blomman i ett dygn, och la honom mitt i buren men han gick bara in i huset och GRÄVDE ner sig helt! Han som aldrig gräver ner sig annars. Så nu ligger han i huset istället. Jag har försökt muta honom med sallad med det inte så lätt att muta någon som sover....


2009-03-25 @ 12:51:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback