type="text/css" />

Hoppsan! :)

Ringde en kille och vill tala med Robert från bredbandsbolaget. Robert var inte hemma.

Han ville ge oss en ny mobil om vi tog ett abonnemang på 24månader för 99kr i månaden. Jag sa åt honom på skoj att då får du ge mej ett bättre minutpris än vad jag har nu, jag vill inte ha en skitmobil och jag vill kunna ringa för alla 99kr... Trodde han skulle säga tack och hej då... SKIT, jag hade fel.
Vi gick igenom tre mobiler innan jag hitta något jag vill ha, tyvärr fanns det inga SonyEricsson så jag fick ta en Nokia. Kommer ha kvar mitt nr. Nu kom jag tänka på en sak.... vad händer om jag har pengar på mitt telia-refil när det flyttas över till Telenor???

  
Jag ska numera säga tack för att du ringde men jag ska inget ha på en gång.... 
Fast jag tror att detta kan bli bra iallafall, ringer inte för mer än 100kr i månaden nu, och han sänkte minutpriset med 20öre...sen ska jag lägga en spärr så att man får ett sms när man ringt för mer än 99kr.


2009-03-02 @ 19:49:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Susan

Ja verkligen...jätteskönt=)


2009-03-02 @ 20:10:37
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback