type="text/css" />

Bihåleinflammation och ev. hjärnhinneinflammation

Jag var på Vårdcentralen igår, fick nog av denna hemska huvudvärk. Jag har en kraftig bihåleinflammation och ev. en början på hjärnhinneinflammation! Kul, inte så konstigt att huvudvärken håller på att ta dö på mej! Super-pencillinet Kåvepenin ,starkaste dosen ,2tabletter 2gånger om dagen i 10dagar ska få mej på bättringsvägen ganska så snabbt.


Pojkarna mår bättre och räknas som friska om35min , då har det gått 48timmar sen sista diarré-blöjan.

Jag har väl troligen lyckats med det omöjliga och smitta ner min dator för den mår inte riktigt bra alls just nu. Den är nog sjukast av oss alla, den dör nog vilken dag som helst. Så då får vi lägga ut 600kr på en ny hårddisk på en dator som bara är 1,5år....SUCK!

Fick hem min nya mobil igår! Kul med något som kan pigga upp, det behövs just nu! 
Ni kan vara lugna , jag ska samma nummer kvar.

Nu ska vi snart bege oss ut, tänker inte sitta inne en minut mer än nödvändigt!


2009-03-06 @ 09:29:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad skönt att du fick hjälp...hoppas pillerna hjälper snabbt!!

Vi får ta och ses när vi är friska ordentligt så kan vi pilla med din blogg!! Kram på dig!


2009-03-06 @ 11:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback