type="text/css" />

Va rädda om era bilder - min bild blev stulen!

Jag hitta min bild på en annan blogg där det stod att personen själv hade tagit den. Orginalet finns i min dator och jag kan tala om var bilden är tagen och när!  Tack och lov var det ingen bild på barnen utan ``bara´´ en naturbild....

Känns ändå väldigt sårande att någon annan tar åt sig äran över min bild som jag lagt ner mycket arbete på. Vet dock men säkerhet att bilden inte är tagen här ifrån bloggen utan från en fotosida som jag hade lagt ut den på för att få höra ``proffsens´´ åskiter om den. Sidan finns inte längre kvar och har inte funnits på ett tag.

Jag har kontaktat ägaren av bloggen och sakt till om att bilden ska tas bort eller så ska det står mitt namn under och en länk till min blogg...

Nu kommer det inte upp en bild till här innan jag har fått en vattenstämpel på ALLA min bilder!

Så var rädd om dina bilder, du vet aldrig var dom kommer dyka upp!


2009-06-06 @ 19:25:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback