type="text/css" />

Utslag och vämre

det var eksem som Simon hade, eksem som uppkommer av stark värme under längre tid. Dom kommer upp i ansiktet till och från...


Idag är viktminskningen 0.6kg sen igår... nu finns det bara en fråga kvar... Vad är det på kroppen som försvinner??? Inte är det magen iallafall!  Eller är det den? Jag måste börja mäta magen så jag ser vad det är som händer...

Imorgon ska jag jobba till kl 13. Sen ska barnen och jag åka upp till Odlarn och bada om mensen är över då vill säga... Imorgon blir det nog ingen träning...jag får inte träna varje dag säger Robert. Men jag ska kolla viktminskningen iallafall , se om det gör någon skillnad men träning eller ej....


Dagens bilder:

                                                           

                                                              


2009-06-30 @ 18:14:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback