type="text/css" />

Träning+ viktnergång

Denna vecka har jag tränat alla dagar utom igår. Äter lite efter LCHF , kör inte rikgt till 100% men målet är 90%.

Sen i måndags har jag gått ner 1.7kg... stod i fredags på minus 1.9kg men igår åt vi grillat och lite pommes (dock mindre än vanligt) och idag har det blivit lite glass så men tanke på det är jag nöjd med 1.7kg.

Annars händer inte så mycket mer... jobbar mest. Har jobbar både lördag och söndag 7:00-15:00. Jag gick 26.000 steg ca idag på jobbet....Idag hade jag 16besök och utav dom var 12 dubbelbemaningar, en dubbelbemaning innbär att det är något tungt som ska göras det vanligaste är flytt från säng till rullstol eller liknade.Så 12 st sådan på en dag är lite för många....det känns i armar, ben och rygg nu.... Har inte lika många i morgon som tur är. På tisdag ska jag vara ledig.


2009-06-28 @ 16:43:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Monika

Nej, jag jobbar den här veckan oxå sen är jag ledig i 5 veckor!


2009-06-29 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback