type="text/css" />

Nu så...

Fick höra att mina bilder är unika och häftiga idag! Tack Camilla! Du annar inte hur glad jag blir!


Robert och jag åt jordgubbar igår, Robert åt sina med glass men jag tycker det passa bättre med mjölk.
Ni kommer se mina bilder som den här över numera, med stor vattenstämpel på, så det inte går att missa vem som tagit bilder. 

Idag kom Wii fit, jävlar va kul det va! Jag har träningsvärk i nästan hela kroppen efter fyra yoga-övningar....
Men jag tappa 0.4kg på 20min....


2009-06-16 @ 15:44:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Emma

hej hur får du en stämpel på korten


2009-06-17 @ 12:34:49
URL: http://mamaemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback