type="text/css" />

Härlig söndag eller?

Kanske inte så härligt om man tänker på vädret men annars har dagen börjar bra, jag har hunnit köra Wii-träningsprogram i 30min och duschat efter det. Ungarna har inte slagit ihjäl varandra än...men det skulle vara skönt om vi kunde vara ute på eftermiddagen så kanske båda barnen får uppleva kvällen.

Ska snart åka och handla lite mat...det är väl bland det tråkigaste man kan göra?

Bara nästa vecka kvar innan det är dags att börja jobba....VILL INTE! Har gjort min delegering nu. Vet ni vad sjuksköterskan sa när jag lämna in den? Denna kan jag använda som facit till dom andras sen! Inte kan jag hjälpa att dom har samma frågor nu som dom haft dom senaste , vad kan det vara, 6-7åren. Delegering är ett skriftligt prov man ska göra för att få dela ut medicin inom hemvården, detta prov måste man göra varje år.

Jag vill gå ut! Jag hade tänkt gå till skogen och leta efter en bra sten åt Isse, men det får bli en annan dag.


2009-06-14 @ 13:05:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Äh, ut med er i alla fall. Hoppa i vattenpölarna. Det är kul! Sen går ni in och har picknick inne. Ni är väl inte rädda för lite vatten!!!! själv är jag inne, men säg det inte till nån!!!! Kram


2009-06-14 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback